Hardcore Days & Softcore Nights

 

gode gud, jag har gjort det igen. istället för att välja, köpte jag allt.  men nu LOVAR jag att lämna tillbaka något av det följande. vet bara inte vad.  så hjälp för bövelen! tänker att det som behålls ska fixa att bäras en lördag på trägårn där det kommer dansas, spillas drinkar, och vara allmänt ovårdad. plus kanske funka till nyår också. tricky.

 

 

skjortklänning typ. lite classy och skräddat men blir genast aningens bättre om man vågar slänga upp några knappar :)

 

 

ja det här vet jag inte riktigt vad det är, men skön som saatan är den. kanske aningens för green day-aktigt?

 

 

svart silkeskavaj. ignorera the boob som försöker rymma. jag vet inte vad som hände där riktigt.

 


All my life I've been searching for something
Something I can put my finger on
Maybe I've been living for the weekend
Maybe I've been living for this cyber soul
Every Friday just about midnight
All my problems seem to disappear
Everyone that I miss when I'm distant
Everybody's here

I need love
Cause only love is true
I need every wakin' hour with you
And my friends cause they're so beautiful
Yeah my friends they are so beautiful
They're my friends

All my life I've been wastin', wastin'
Wastin' all my money, all my time
All the time that I'm waitin', waitin'
Waitin for the moment you are mine
The song about yeah I'm thinkin', thinkin'
Thinkin all the things that i've done wrong
All the time yeah i was forgettin'
You were mine all along

I need love
Cause only love is true
I need every wakin' hour with you
And my friends cause they're so beautiful
Yeah my friends they are so beautiful
They're my friends

BAND OF SKULLS - friends. asbra låt. bara så ni vet.

 


Kommentarer
Postat av: severina

du ska iaf INTE lämna tillbaka kavajen. rödrandiga klänningen påminner om oss när vi var 15 år, så den tycker jag att du ska behålla. for old times sake liksom. den är fin. den svarta klänningen känns minst amandig, därför tycker jag att den ska få åka tillbaka till affären. den är fin, men de andra grejerna tycker jag är finare.

2009-12-09 @ 16:44:31
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: Erika

Å nu borde ja inte skriva här (me tanke på va sevve skrev;)) men den svarta satt ju heeelt galet perfekt!! å snygg som baraden också! sen får ja själv beslutsångest på de andra, den rödrandiga va så mysig å fin på sitt sätt, verkligen.. å kavajen va assnygg! ja så mkt hjälpte ju de.. humma, din andra kavaj (svarta) för du har väl en? är inte ett dugg lik den va?

Tillägg: please, ta me mej på shopping!

2009-12-09 @ 18:48:51
Postat av: manda

ja det är ju det att jag har en svart kavaj redan.hehe. så vi får se hur det blir. och jag gillar nog den svarta klänningen,för den satt som sagt galet bra :)

2009-12-09 @ 19:52:16
Postat av: Marie

jag håller med erika, den svarta klänningen - du blev gaaalet snygg! i övrigt.. I don't know. I like the both. men om du vill dansa i den på trägårn kanske men röst ändå falller på kavajen.. fast å andra sidan skulle den andra också kunna hottas upp till trägårn-snygg. hmm.

2009-12-09 @ 21:10:07
Postat av: Danielle

Jag lägger min röst på den svarta klänningen. Den kan man hotta utt och klä ner hur bra som helst. Jag tycker att den randiga var lite tråkig för att vara du, så om du ska lämna tillbaka något så skulle jag säga den.

2009-12-09 @ 21:44:25
URL: http://heavenlycupcake.blogspot.com
Postat av: Anonym

alltså, så länge du bär den rödsvartrandiga på ett simpelt, kate-mossigt och omedvetet sätt utan en massa svart smink och nitar så känns den lite tidig punk.

tänk cbgb, max's kansas city, debbie harry och nancy spungen.

2009-12-10 @ 12:29:03
Postat av: Karin

Jag tycker också du skall behålla den svarta klänningen. Håller med Severina om att den röd-svarta var lite som när ni var 15, därför tycker jag inte du skall behålla den :)

Kavajen var skitsnygg!! Men om jag känner dig rätt...hur ofta kommer du använda en kavaj? OCh om du dessutom redan har en...?

2009-12-10 @ 16:08:13
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: olivia

kavajen var ju göra snygg! vart har du hittat den!!!???? den tycker jag absoluto att du ska spara!!! annars tar jag den! mohahha!

2009-12-10 @ 19:37:06
Postat av: manda

gina ;)

2009-12-10 @ 20:16:40
Postat av: manda

gina :)

2009-12-10 @ 20:17:42
Postat av: Erika

Måste lägga till, när ja tittade nu igen.. att den röda är himlans söt-fräck-go liksom! vart har du vart å handlat? allt på gina?

2009-12-10 @ 21:45:57
Postat av: severina

haha, varför köper du en svart kavaj när du redan har en? men asch, den är iaf skitfin på dig. svarta klänningen sitter ju också görfint på, men den känns ändå inte amandig. och karin, det är faktiskt fint att hålla kvar vid sina gamla älsklingsplagg. speciellt om man hade kickass klädstil redan då. (vilket vi ju inte direkt hade. men det har vi nu.) tycker du ska behålla den röda för den påminner om mysekvällar framför almost famous, stjärnor, mando diao, hives och håkan och dina jordnötskakor.

2009-12-10 @ 22:17:09
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: manda

domen har fallit. svarta kavajen ryker. eftersom jag redan har en. matilda OCH bobban ringde och frågade varför jag skulle behöva två nästan identiska kavajer, och varför i herrans namn behöver jag det inte försökte jag. men. den här gången övande jag mig i logiskt tänkande. så går det! dessutom var den lite felsydd.

2009-12-11 @ 08:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0