HIT ME

TUNES
i'm a man - black strobe

higher ground - the kooks
rock & roll queen - the subways
lay it down - peter bjorn and john
supermassive black hole -  muse
such a fool - 22-20s

MOVIES

 

 

 

gaawd. idag hade jag behövt leva i en engelsk jävligt skitig film om stöld, knark och gambling. eller tre.

spenderade btw kvällen igår, efter att ha jobbat i hundra timmar, med att titta på matilda och christoffer som åt ostbågar, drack därefter tre glas rödvin, somnade. med wille över mig som en svettig hårig skinnpläd.

good night indeed.

nästa lördag får det fan bli lite mer intressant. jag gissar på jello-shots och trägårn. eeeeftersom jag kommer jobba alla helger fram till jul måste jag ju ha lite kul på kvällarna iaf. tycker jag nog.

//a

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0