snöflingor och viktiga julgranskulor




ikväll virvlar det små små perfekta diamanter ner från himlen. jag har aldrig sett sådana perfekta snöflingor i hela mitt liv. sexkantiga gnistrande kristaller som fastnar i ögonfransarna. idag har jag varit alldeles lagom lycklig.



pappa har pyntat kastanjen. sommarlyktan hänger fortfarande kvar. men det blir vackert ändå.


det sorgliga är att "sminket" runt mina ögon inte alls är nån snygg ögonskugga. det är oerhört fantastiska  naturliga skuggor, en genuin framarbetat look.  där man får bäst resultat genom att ha haft ett 26 timmars jobbpass.


pappan kan som sagt det här med att pynta


mamman köpte de här alldeles jättefåniga julkulorna för några år sedan. nu har alla utom två gått i kras, och vi har en hund och en katt kvar. som vårdas ömt <3


nu har familjen i all dess heliga galenskap samlats i soffan för att kolla på sunes jul och äta fudge tills vi kräks lite grann. och stackars tildan är fortfarande digerdödssjuk. men hon lever iaf. viktigaste är att hon samlar ihop sig till jul. stackars lillasyster kanin.

Kommentarer
Postat av: Erika

Så mysigt de såg ut!!:)

2009-12-21 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0