What i have, is all i am ever gonna get.

Sen när började min spotifylista enbart fyllas av melankolisk 30 tals blues, akustiska versioner av annars inte lika bra låtar och melankoliska Bon iver? Och på tal om inget borde jag sätta mig ner snart och göra en ny lista enbart med låtar innehållandes munspelsriff och visslande män. Vilket humör ey. Jag är ointressant och wierd fillifjonkig idag, så jag tänker gå upp , skriva min önskelista och läsa ut Nietzscheboken - för jag tänker inte nog som det är./ M

"You need chaos in your soul to give birth to a dancing star."

Friedrich Nietzsche

"In heaven all the interesting people are missing".

Friedrich Nietzsche

"Not by wrath does one kill, but by laughter."

Friedrich Nietzsche,

A prayer for the wild in heart kept in cages



jio

gkhj

Pj Harvey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0