all you need to know





om du gillar the killers, lyssna på THE KLAXONS
-------->  it's not over yet
---------> atlantis to interzone
---------> gravity's rainbow

om du gillar franska melankoliska lite galna sångerskor, lyssna på CAMILLE
------------>ruby


om du gillar smutsiga engelska gator, där det springer småbråkiga men väldigt charmiga arbetarpojkar,
lyssna på JAMIE T
--------------------->sticks and stones
--------------------->british intelligene
--------------------->earth, wind and fire

om du gillar tv-spelsrock, lyssna på DOES IF OFFEND YOU, YEAH?
----------------->with a heavy heart
----------------->we are rockstars
-----------------> let's make out

om du gillar coldplay, lyssna på DEATH CAB FOR CUTIE
------------------------->i will follow you into the dark
--------------------------->crooked teeth
-----------------------------> soul meets body

om du gillar helt galet bra  zigenarrock, lyssna på GOGOL BORDELLO
--------------> start wearing purple
--------------> ultimate

om du gillar jävligt coola grejer, är asball, och klarar av att inte döma ut nynorska,
lyssna på KAIZERS ORCHESTRA
-----------------> maestro
----------------->ompa til du dör
----------------->knekker deg til sist

om du gillar franska slynglar som sjunger om att festa, vara allmänt sunkiga och ha massor av sex "with american cunts" lyssna på THE TEENAGERS
---------------------------->homecoming
----------------------------->love no


och lyssna ALLTID på  THE STROKES, THE BIG PINK  & THE LIBERTINES

och strölåtar som äääääär så bra!!!
-------------->one week of danger med THE VIRGINS
--------------->better tings med PASSION PIT
---------------->kill the director med THE WOMBATS
----------------->strangers med VAN SHE


så. då var amandas överlevnadsguide klar. kom ihåg, jag kan tyvärr inte längre vara er vän ifall ni inte gillar de här banden. så bara så ni vet. jag tänkte säga att jag inte dömer någon, men sen kom jag ju på att det är ju min grej. så sorry. ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN SYSTER. de vill väl inte ligga med amerikanska verbet "räkna" utan med amerikanska fittor? därav. "cunts"

2009-11-23 @ 18:22:47
Postat av: Anonym

ahahahahah!!! självklart. men jag kanske ville barnsäkra. skämmes på mig att inte kunna stava till cunts.

2009-11-23 @ 19:47:47
Postat av: Anonym

jag var astöntig nu precis och ändrade. fuck, jag har såna kontrollbehov!

2009-11-23 @ 19:56:42
Postat av: Robert (tråk i skolan)

BRA lista

2009-11-23 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0