HOFFMAESTRO!



gårdagen var spektakulär. band med många medlemmar på scen är alltid så sjukt kul att kolla på! nio, tio sådär är lagom. eftersom jag och tildan alltid lyckas ha förfest på egen hand, om än mkt tvivelaktig och högljudd så  lyckades vi göra slut på två stycken jim collins drinkmixflaskor på 45 minuter. men vi var lite stressade ska tilläggas. sen up up and away!! som sagt. gårdagen var underbar. hoppas det fortsätter resten av helgen!
ikväll, kanske svanen, imorgon sticky och på lördag antagligen någon fest långt bort nånstans som jag inte ens vet vart det heter.
det ska bli väldans intressant och se hur det kommer gå med min hemtenta som ska in på tisdag. eftersom den ska innehålla en analys med sex böcker, varav jag bortprioriterade femav dem när jag skulle läsa. därför får jag smyga in pluggpauser i detta gedigna tunga partajschema. idag till exempel, jag vaknade halv åtta tvångsläste en bok, började på en annan, tog en liten sovpaus igen, och sedan väckte jag syster. jag känner att hemligheten är att försöka göra allt jävla studerande innan och efter syster har vaknat. hon kräver sitt underhåll visade det sig.

förresten. vi var och klippte oss idag. efter tre veckors tjat, så övertygade jag matilda om att frisörerna inte alls är onda människor med saxar som vapen, och säger man att man bara vill toppa sig så gör dom det. lovade jag. till saken hör att jag har inte klippt mig på tre år för det blir alltid så apans mycket kortare än vad man vill. men jaja.

matilda kom ut och såg ut som hon inte hade klippt sig alls. jag däremot har förlorat allt mitt hår och ganska mycket värdighet. fy faaan. TOPPA sa jag!!!! men kvinnan hade en livsfarlig sax och total makt och kontroll över det jag skattar mest i hela världen. förutom wille såklart. så vem är jag att skrika "lägg ner saxen kvinna annars dööööör jag och du får sopa min trasiga själ på golvet tillsammans med resterna av mitt hår " ? åååååååh. det är booorta!!! inte konstigt att jag kräver total makt och kontroll. så här går det ju! jag ska lära mig att klippa hår helt enkelt. det är enda lösningen.

kommer krävas många komplimanger från många olika håll känner jag för att stabilisera det här.




Kommentarer
Postat av: hambe

äh, en skönhet klär i allt (som folk säger när man ser för jävlig ut).

2009-11-12 @ 16:30:37
Postat av: Marie

åhhh, hur kunde jag missa det?? Såg att ngt var annorlunda.. men tanken "hmm, hon har nog klippt sig.." slog mig aldrig. Tänkte mest "hon har nog plattat det". Men nu när jag läste det här.. Ja, då såg jag. Och ja, en skönhet klär i allt. Och en skönhet är du!

2009-11-12 @ 18:24:29
Postat av: Danielle

Eller så ser du till att systeryster lär sig att klippa hår så är det klappat och klart!

2009-11-12 @ 18:43:10
URL: http://heavenlycupcake.blogspot.com
Postat av: severina

lägg upp bild på frippen!

Postat av: manda

done and done!

2009-11-13 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0