My analythist thinks that you are a good idea.

Bajskorvsdag. Sammanfattningsvis.

Fem saker jag har hatat mest under dagen



1. Det förnedrande i att inte bara bli omkörd ( well yes, jag tar det fortfarande personligt när jag råkar ut för detta ) utan även nersprutad av slaskbajsvatten vilket totalt dränker lilla fiaten och jag får lust till att börja ramma alla jävla terrängvolvos ( Det spelar ingen roll att ni köper en TERRÄNGvolvo, det är ändå ingen cool bil. Metaforiskt är det mer som att köpa en svart labrador istället för en vit när man egentligen vill köpa en helt jävla livsfarlig PITBULL som biter strupen av alla man ser )


2. Evakueringen av Robinssondeltagarna pga stormen Erika. Är det inte expedition ROBINSSON`?! Inte fick herr Crusoe chansen att dra så fort det blev lite svårt och allvar ( I och f hade han nog det om han också hade ett kamerateam på 50 pers som väntade med färja på andra sidan ön ) JAG VILL SE DEM LIDA , KÄMPA OCH SVETTAS,BLOD OCH KRÄK,  JAG VILL HA BRA TEVE!


3. Den totala stressen under hela dagen ( utelåst, mat i ugn, springa snabbt som fan till närmaste vän, låna telefon, springa snabbt som fan tillbaka, pappa låsa upp, matilda kasta sig in som en attackdykare och rädda bakpotatis , och så fortsatte dagen ) vilken lika snabbt byttes ut mot en OÄNDLIG tristess de timmar jag var ledig vilken i stort sätt ledde till att jag helt enkelt sköt upp på att gå och kissa , bara för att öka spänningen litet. 


4. Det faktum att jag när jag kom hem från jobbet upptäckte att en strumpbyxa som jag hade haft under mina mysisbyxor hade blivit kvarglömda i dessa ( utan min kännedom )  varav ett av benen har hängt ut som en makaber svans från röven på mig hela dagen. Nämnde jag att jag har jobbat sen halv ett tills åtta, samt varit på biblioteket och på musikcafé?


5. Att jag återigen möttes av en Vaccinet är slut - skylt när jag för tredje gången försökte följa Jantelagen och gå och vaccinera mina bleka lemmar från lite grissjukdom. INTE DET. Staten är ute efter mig och min syster - tårar ska flöda hos regeringen när vi har kolat av pga vaccinbrist och min fader har engagemanget att lämna in en FET stämning och kanske ett sorligt brev till aftonbladet. ( Eller STT ) .


MEN. På fredag är LÖNING. På lördag får jag träffa fina finska släkten och imorrn blir det mysigt hela dan. + att jag har en halv burk skagenröra kvar.


dg


sh



shg

Tur att jag har så OTROLIGT mkt tid dock till att alltid googla runt som en jävla maniac efter bilder.


Normalt sett inte min cup of tea i musik, men på något sätt sjukt bra, och texten är ju faktiskt fenomenal:


Lady Sovereign  - Jigsaw
http://open.spotify.com/track/6fVKVz4jdTEJMJuDgSEaGN

zcb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0