...Not nineteen forever..

dfgh

Två högkonjunktur i händelser dagar i rad. Gårdagen var FAB ( <-- cool kid uttryck för dedär coola kidsen som liksom inte hinner uttrycka sig korrekt eftersom de är upptagna med alla coola tankar och åtkommanden , går även att fejka med diverse liknande uttryck för icke true cool kids eller medelålders män. )
 med teenagers på uberliten scen. Så nära att man kunde vältra sig i svettpärlorna från sångarens armhålor. Pyttesmå fransmän som höftdansar sjungandes om amerikanska pundbrudar och sex. Whats not to love. 
Krockar med bandet i trappan i början av kvällen varav jag hinner samla mig till den minimala grad att jag väljer att uttrycka mig minst sagt universiellt med ett sofistikerat : Holy Fuck. 

Under en svettig timma lyckas de dansa röven av sig och oss för att senare fråga om det finns några svenska cheerleaders i publiken, varav vi ( sjävklart ) gormar ut att så är fallet och därefter får dansa upp på scenen och sjunga i micen. Ofc lär resten av brudarna i publiken ha hatat oss,, men bah, vi är nog vana vid sådana. 
Dagen spenderades för mig i fotostudio där jag fotades iförd minimalt med kläder ståendes på ett iskallt arsle medans en brud springer omkring och sprayar  vatten på mig. Vad jag inte var helt beredd på var orden : droppa handduken ! varav följdes med ett pip : pardon?- från min sida. Men sjukt bra bilder, ska bli kul att se senare.
OCH NU. NU SITTER VI HÄR . IGEN . ENSAMMA. PÅ en FREDAG.
MEEEEEEN. kära nån. Lyssna lyssna lyssna lyssna:Introduction – Ither Sode  Fantastisk stockholmsgrupp. 

dfh
The teenagers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0