second breakfast













stapplade hem till severinan efter jobbet imorses. jag fick sova de behagliga timmarna mellan elva och två på natten, sedan var det bra, tyckte en viss ung man. så med ringar under ögonen som antagligen inte försvinner förrän i vår, väckte jag severina och olivia där de låg och SOV, och slängde mig i den lilla lilla sängen under täcket. ofattbart att det får plats tre stycken i en sån säng. men bevisligen fungerar det.

sedan dagens andra frukost, där severinas söta mamma hade bakat bröd och bullar som var divine. mumsigt värre.
söta musketörerna, det finns inget bättre än söndagsfrukost med er <3

nu går jag och lägger mig. värt.

Kommentarer
Postat av: severina

haha, fint hår och flintskalliga ansikten. men oh, kärlek. hatar att vi inte kan ses mer. kanske sen. om jag inte hinner bli sprängd av en rysk ubåt.

Postat av: mandan

ja du får nog skynda dig, den där gasledningen är på gång snart :) love!

2009-11-08 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0