Tjipp och Hej!

nu försvinner jag till vfun. alldeles för tidigt, och det är alldeles för mörkt ute. jag tror jag kom upp ur sängen av ren och skär fasa av insikten av att det är måndag igen. uuhu..håller även tummarna att skolan INTE drabbats av allmän misär och svininfluensa, för jag har verkligen ingen lust att kola vippen i en sådan töntig, main-streem sjukdom. hellre då att en åkattraktion på liseberg går sönder och man skjuts ut som en katapult hundra meter upp i luften och krossas. hellre det än svininfluensan.



bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du vfu:n? vaccinerat dig än? annars kan man passa på när eleverna vaccinerar sig, blir alltid ngn spruta över när vaccinationen e klar för dagen, då kan man ju passa på ;) kraam

2009-11-23 @ 22:14:40
Postat av: Anonym

Vart har du vfu:n? vaccinerat dig än? annars kan man passa på när eleverna vaccinerar sig, blir alltid ngn spruta över när vaccinationen e klar för dagen, då kan man ju passa på ;) kraam

2009-11-23 @ 22:15:13
Postat av: manda

what? kan man göra så? har den i mölndal. det hade ju fasen vart kalasbra. kanske ska kila upp och kolla med skolsköterkan. och be på mina bara knän. skulle vaccinerat mig idag i stan men det var slut :(

antar att eftersom du kan det här, åkt snålskjuts på de stackars eleverna redan? :)

2009-11-23 @ 22:30:40
Postat av: Emelie

Nej, jag fick faktiskt inget, blev ingen dos över till mig, men lyckades springa ner till vårdcentralen här å få en (ringde givétvis först å kolade så de fanns vaccin å så d säkert inte va ngn kö ;))

2009-12-01 @ 20:52:56
Postat av: Anonym

Nej, jag fick faktiskt inget, blev ingen dos över till mig, men lyckades springa ner till vårdcentralen här å få en (ringde givétvis först å kolade så de fanns vaccin å så d säkert inte va ngn kö ;))

2009-12-01 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0