veckans (macka) lista.

jk
Musiklistan para el ONSDAG; ONSDAG ONSDAG el cuatro de octubre, something something. 
Precis nykommen hem från jobbet, litet smutsigare och större ringar under ögonen ( in case of möjlighet ) i vanlig ordning. Spenderat en timme i mitt eget förtjusande sällskap i en mkt gay bil itill pärla, utelåst och med ett humör som pol pat utan asiater till sitt förfogande. Dear. Som svar på systerns inlägg PLANERAR jag att vara vit som en . svan. i helgen. maybe?
Veckans lista är totalt energibildande, kinda förfest om man är cool och gillar bra musik. För jag önskar jag hade haft en sånhär ny lista att lyssna in mig på i veckan. 

so. Needing some energy ey?
1. When they are gone ( for tim ) -Jamie T

2 It's a fact  - Kim, Matt

3. House of jealous lovers - the rapture

4. Pieces of the people we love - the rapture

5. Rocket for a girl - The Girls

6-.Floor on the Floor - Souls she said

7. With a heavy heart - Does it offend you yeah?

8. Dancing on our graves - The cave singers

9. The great escape - We are scientists

10. Atlantis to interzone - klaxons

11-. Better things - passion pit

12. Ready for the floor - Lissy Trullie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0