cheer up emo kid . memory lane

fgdfgz
hahahahahahahahah, SÅHÄR tråkigt hade jag. ALMA. vad fan hade hänt här som var så värt att sörja i våra liv att vi behövde dunka broder daniel i besatthet och spraya luggarna till en nivå av cancerrisk för tre år sedan?
Måndag, söndag. hursomhelst dagen då fadern kommer hem igen, samt min första lediga dag på 57 år. Till en början vaknade jag överlycklig över fakumet för att en halvtimme senare mötas av det slående ytterligare faktum att allt jag har att fylla dagen med är städning ( och jävlar vad det behövs städas ) och självklart är detta något jag kommer skjuta upp tills halvtimmen före fadern anländer, eller på något sätt få lillebror att göra ( som btw på en vecka använde upp mitt SVINDYRA torrschampoo i tron på att det var en spray, jag vet att det var du casper, och således av denna upptäckt börjar min rövdag )  Därför vet jag att jag kommer spendera dagen med wille, ett paket potatissallad och californication. Sedan i bästa fall kommer jag att dammsuga köksbänkarna från smulor . 
Och goddämn , en synnerligen, endast veckogammal musikupptäckt som är ganska värd att lägga upp i eget inlägg: 
Sounds like violence - Until Death do us apart. 
Sounds Like Violence – Until Death Do Us Apart
Skippa introt och hoppa fram till 0.43 och enjoy.  Om ni gillar redhotchilipeppers gitarrerna från californication albumet blandat med något dramatiskt indierockband och lite post-hardcore. 
Att tilläggas bör väl att de spelar den 13 nov på Sticky fingers, ses där.

Kommentarer
Postat av: Alma

Den bilden är fääääjjjn. Om du har så lite att göra kan du måla på min tatuering jueeee!

2009-11-02 @ 18:33:55
URL: http://almaholmen.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0