Gamla vänner och randiga strumpor


En av mina äldsta, och finaste vänner heter Severina. Severina är en flicka som tycker mycket om att fotografera. Och det gör hon på ett så underbart och annourlunda vis, så jag bara måste bara få skryta lite över att ha henne.

Förutom att fota så är hon en stor muminfantast, gråter av lycka när hon ser en fin gitarr, är helhjärtat engagerad  i små ödlors liv och leverne, är smygkär i twilight-vampyrerna, och så var hon den första jag glädjedansade med, till Håkan Hellström när vi var små. I hennes lilla rum dansade vi tills benen inte orkade mer. När vi var 15 med randiga strumpor, och kära i allt och alla.

Här är några av hennes bilder. Klicka på dem så kommer ni till hennes fotoblog.











Vackra Olivia. Den allra, allra äldsta vännen. Födda och uppvuxna i samma lilla ort. Vänner ända sedan vi var knappt några dagar gamla. Och vänner förblir vi tills vi skrumpnar ihop som små russin. Då ska vi bo i samma hus, sitta och sticka, dricka kaffe,  och ha tre katter. Löfte sen vi när vi var små.



(alla foton av Severina Svedberg)


//Amanda

Kommentarer
Postat av: severina

alltså, började nästan gråta när jag läste. så fint du skriver om mig. tack finaste.

Postat av: Oli

finfin blogg! =)



klart vi måste hålla vårat löfte mandus! när vi blir gamla ska vi sitta i vårat kök och äta kakor och dricka kaffe och fnissa över allt roligt vi hittat på i våra dar!

2009-10-23 @ 20:34:51
Postat av: olivia

oj, mitt namn blev inte långt^^ olivia skulle det ju stå!

2009-10-23 @ 20:35:58
Postat av: Marie

verkligen jättefina bilder! Så himla söta är ni!

2009-10-23 @ 22:25:25
Postat av: Robert

Får jag bo i det huset med? :)

2009-10-24 @ 15:03:26
Postat av: Erika K

Å bilderna är ju helt underbara! å kul förresten me bloggen:)

2009-10-25 @ 11:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0