hocus pocus

ja kött fifan. Efter en mycket blöt utekväll så är jag NU. söndagen efter klockan nio på kvällen hemma i gott förvar återigen. Läste om min systers hemska farhågor om att jag inte skulle komma hem, detta har hon alltid lika vilda spekulationer om efter att jag kanske någon gång , några? inte har kommit hem i särskilt tryggt förvar. eller särskilt ren för den delen. Hursomhelst. Utan några större men var ännu en trägårnkväll fullbordad med alla de sedvanliga inslagen. Allan ( tack gode gud för att han var hemma för en gång skull) råkade visa kuken för väsktanten, försvann, alma drägglar över bartendern i lacostetröja, madde hamnar i spisen, jag ramlar och slår halvt ihjäl mig i mina 7 cm platåer, känner dock inte av fallet ifråga efter ett x antal tequilas, vilka droppar in i systemet på bussen hem där vilken en stackars pojkvän får försöka släpa hem mig under högljudda protester inifrån pälsjackan rörande hemvägen lång som afrika och tillbaka, varav jag sedan slänger mig och somnar i hans säng snorfull med kläderna på. Jag är alltid mitt charmigaste jag på fyllan. ( det var förresten en jävligt lång mening där över, man LÄR ju på amputera fingrarna då de svullnade upp och ringarna förstörde blodtillförseln ) Hursomhelst. I en jävla takt sitter jag nu och avtaggar bilder vilka alma med säkert stor förtjusning lägger upp på facebook över gårkvällen. Egentligen högst töntigt av mig att avtagga, då jag allsomofta ser ut sådär live ändå och folk eller jag för den delen har då mkt sällan valet att beskåda det- MEN. nu KAN jag välja. så jag AVTAGGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0