saker jag hatar del 1:

saker jag hatar del 1:

att vakna halv sju, tvärvaken som en glad labrador, på sin ENDA SOVMORGON. jaja, jag var ledig igår, men det räknas inte för då vaknade jag också tidigt. jag hatar hatar hatar tanken på att jag är en sån där äckligt morgonpigg typ som slår upp ögonen så fort solen börjar stråla på mornarna. HATAR DET. allt jag vill är att också kunna sova länge. helst till tolv om jag fick önska. men det kan jag inte. jag är en vakna-tidigt-på-mornarna-och-ändå-inte-få-nåt-produktivt-gjort-typ. så nu sitter jag här i min morgonrock och har läst klart tidningen, druckit upp mitt kaffe och avslutat min smoothie. usch vad tråkigt!

är jag duktig nog, tillräckligt uttråkad, tar jag männen i mitt liv med mig och går på promenad. ja, det kanske jag gör.





//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0