you thief!

matilda var orolig för att den här bloggen skulle stoppa huvudet i ugnen snart. no worries. under isen, men inte död än.

istället;

ÄR DET NÅN SOM BEHÖVER ETT SONY ERICSSON MOBILBATTERI?
förra gången jag var på trägårn, full som en gurka, hittade  jag ett urtjusigt mobilbatteri på golvet och stoppade det i bh:n i brist på fickor, och i tron  att det var severinas. vilket jag har glömt att fråga henne. men eftersom jag har pratat med henne hundra gånger sedan dess så antar jag att hennes mobil är intakt. vaknade senare fram på söndagsmorgonen med ett fint tryckmärke eftersom batterit så trevligt hade klistrat sig mot huden och jag inte hade fått av mig diverse klädesplagg. jaja, another story. saknar nån ett, så förlåt. jag tycker ju om blänkande fina saker och efter lite öl gör jag det tydligen ännu mer.



batterit i fråga. den saknar en husse/matte.

Kommentarer
Postat av: severina

haha, älsklingus. du har rätt, min mobil är intakt. men fin tanke.

2010-04-27 @ 23:52:27
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: Alma

haha det där minns jag!

btw så har jag skrivit ett inlägg i min blogg igen...kanske min blogg ska komma återuppstå. hmm kanske

2010-04-28 @ 14:09:51
URL: http://almaholmen.bubbleroom.se
Postat av: Danielle

Haha! Det är så roligt att sova med dig Amanda! Man vet aldrig vad man har med sig mer i sängen när man vaknar. Metrobiljetter, mobiltelefoner, ipods you name it! Ha en kul helg nu och hoppas du kryat på dig!

2010-04-30 @ 08:35:43
URL: http://heavenlycupcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0