dagens lillebror nr.2





casper kom precis instövlande och berättar om sin första dag i gymnasiet. jag chockeras vid tanken att det var SEX ÅR SEDAN (!!!) jag började gymnasiet. blev svag av åldersnoja men fortsatte lyssna som en engagerad storasyster. han har alla mina gamla lärare och försöker förklara dem och deras små egenheter, samtidigt som han undrar vilka som är dumma i huvudet på riktigt,  vet precis. och ger honom alla tips jag kan. gudars. när jag började gymnasiet var jag ju vuxen. tyckte jag. och lilla lillebror som är så liten. <3

nu cyklar jag iväg för fika med finaste severinan! hallå snickerskaka! och ja, cyklar gör man när jeepen bestämde sig för att lägga sig ner och dö i förrgår när jag var på väg till jobbet kvart över sex på morgonen. happy happy amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0