fuuuuuuuuuuuuuuuuuck

ja. jag tycker det är fruktansvärt roligt att vara hemma igen. fruktansvärt roligt. ännu roligare blir det när jag faktiskt inser att jag ska vara på jobbet igen om en halvtimma. från awesome parisnätter till journätter på jobbet. fruktansvärt.

matilda är i schweiz, och jag har apatråkigt. visserligen finfint att få sova på diagonalen i sängen, och inte för att jag saknar henne, intensivt samboende en månad på tjugo kvadrat utan privatliv är ju onekligen trevligt men inte helt nödvändigt. men det vore trevligt att få tråkgnälla lite och dela resångest med någon. jaja. ska nu spendera sista veckorna med att jobba nätter, för att se om man lyckas få ihop lite pengar till nästa projekt london. bartender. jobba. skitig lock stock and two smoking barrelsbar, blir också way out west. åker till götet på torsdag och ska festivalfesta med olivia och severinan precis som när vi var 17 igen. fast lite äldre, fattigare och vildare den här gången. sedan stugan en vecka och till slut börjar skolan igen. wo freaking ho.



zero zero. favoritbar i paris. orkar inte skriva om vad som hände. kanske en annan gång.

off to inte paris iaf.

//A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0