känn ingen sorg för mig göteborg.

hemma. bland alla mina böcker, gitarrer och konstiga föremål. hittade bland annat något som jag antar en gång i tiden var en påse med potatis, numera en blöt hög av något som oefterhärmligt påminner om smetiga inälvor komplett med flugor och larver i skafferiet. jag tog inte ens av mig bootsen innan jag började skura. och nu sitter jag här. med skurat och omorganisrade köksskåp. vem sa att städa skafferiet var tråkigt. hittade de mest underliga saker där inne.

nu är det seriöst dags för WAY OUT WEST pepp- olivia har anlänt. men en vinflaska i handen genast nynnande på the plan. SWEEEEEEEET. tänker att kommande tre dagarna återgår ajg till dekadensen. fast med olivia och severinan. sätter alkolås på mobilen, införskaffar regnjacka, inhandlar öl och förbereder mig till max. börjar ikväll. yey!








Kommentarer
Postat av: Knutidun

I really enjoyed my visit. A great site

2011-08-12 @ 07:47:40
URL: http://knutidun.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0