mysdag!

SÅ HÄR SÅG DET UT I STUGAN:





det var storm och regn och för att överleva var man tvungen att ligga i sängen med tre täcken och en varm hund. när strömmen gick, blev det berserk. så vi åkte hem.

ISTÄLLET GJORDE VI IDAG DET HÄR:








som den elliott smith nörd hon är, tatuerade severinan in " a distorted reality is now a necessity to be free" på sin lilla arm. jag och matilda dog av avund bakom tatueringsdisken, den var snyggsnyggsnygg.












mkt trevlig sista semesterdag. synd bara att bajscsn inte vill ge mig några pengar, de säger att jag inte ansökt för höstterminen, men jag vet nog minsann att det bara är en lam ursäkt för att de har slarvat bort min ansökan. säger vi. fortsätter leva på misärens rand och tycker det är bra att ha en syster som sparat ihop ett fett bankkonto tills csn slänger ut livbojen.

åt på eest namnamnamnamnam. både thai och sushi på samma ställe, blir ju inte mkt bättre. även hämtat hem min stackars misshandlade maccis. så nu har man dator igen, yey! på felbeskrivningen stod det uttryckligen att den var för repig, var sne och hade sprickor. men vadå. ska inte såna här saker hålla tänker jag. uppenbarligen inte så iphonisen sakta men säkert dör. kommer NJUTA av att få tillbaka min rosa motorola ifall den dör. NJUTA säger jag.

imorgon blir det jobb för hela slanten. både dag och natt. och på lördag ville olivia och hennes misshandlade tå ut och fira sitt singelliv och vara allmänt dansant och sånt tackar man ju inte nej till. även om man ska jobba klockan åtta på söndag. taxi hem någon?

//A



Kommentarer
Postat av: Erika

Min vovve har också en tendens att vilja lägga sej på mina böcker, pocka på uppmärksamhet kanske?:)

btw, har matilda färgat håret? hon passar skitbra i den färgen!

2010-08-26 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0