om lagom tjocka bebisar och raggsockar.





ja för här ligger vi och degar! bara sådär medan alla andra har börjat skolan igen. kaxigt.

stört omöjligt att fototräna den här ungen. och att få till ett kort där han inte ser lite lätt korkad eller alldeles för tjock ut, samtidigt som jag sjäv inte vill se ut som att jag har jobbat ungefär tre dygn i sträck och att klockan är på tok för tidigt på morgonen för att ta några halvspexiga bäbisbilder och vara käck och söt och glad. urvalet av bilder var inte stort. trots att jag faktiskt HAR jobbat ungefär tre dygn i sträck, och att zack väger ungefär stadiga 2 kg mer än andra bebisar i hans ålder.

idag är det ledighetsdag. är ledig en heeeeel veckan nu. och idag tänker jag inte göra annat än att dega runt i raggsockar och skitigt hår, pussa på zacken, ha djupa konversationer om livets förgänglighet med willehunden, titta på alldeles för många avsnitt av valfri serie, läsa agatha christie och antagligen somna klockan åtta. tack och lov att det regnar ute. på lördag kanske jag tar mig i kragen och sticker ut en sväng. men det är långt kvar.


//A



Kommentarer
Postat av: Erika

Ni är söta båda två:)

2010-08-19 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0