en förfärlig fyra



det som suger lite lätt, på besvärlighetsskalan en fyra, är att när man blir så där härligt arbetsisolerad och kommer direkt från skolan till sängen hinner man inte med något annat. hinner inte handla. hinner inte diska. resultatet är deprimerande. jag äter fem dagar gammal youghurt med suspekt müsliblanding, kommer ej ihåg senast jag köpte müsli, så vill inte ens tänka på hur gammal den är. diskberget genererade ett sönderslaget glas som låg och lurade, vilket jag genast skar mig på imorses. upcuttat finger och det var blod överallt.

ja kära nån. det ska nästan bli lite skönt med en lugn teoretisk kurs nästa vecka. första på ett år tror jag. vi ska till och med få läsa kurslitteratur och ha salstenta. det är man inte van vid!

så idag är det dags för stora feta radiosändningen. stora finalen och eldprovet.  efter klockan fyra idag kan jag åter ta kontroll över livet. typ. går ut hårt med spinning med marie klockan sex. blir dock lite orolig av att det inte kommer gå helt lätt från kaos till organiserat liv där man till och med har tid med spinning. vi får se. jag har kvar lite ostbågar och tre avsnitt av how i met your mother att dega ner mig med ifall det skulle kännas obehagligt.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0