little bit

igår var det kaos. igårkväll var det livskris vid gula köksbordet. det kändes som att en liten men jävligt elak hammarhaj långsamt åt upp mig innifrån. skulle kunna säga att idag börjar med att äta ordentlig frukost och tar jag tag i mig själv. att jag tar en hurtig promenad runt sjön. men det tror jag nog inte jag kommer göra. det känns mer realistiskt att lägga sig i en hög på köksgolvet, äta ett knäckebröd, aldrig ta av mig min pyjamas och som högst ha ett givande samtal med wille. samtalsparner på den nivån känns ganska lagom.ååååååååååååååååååhhhhååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ungefär så.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0