lördag del 2.



var och tränade vid elva.  matilda ringde senare, vi avhandlade olika eskapader och hon frågade om jag var sjuk i huvudet. att träna på en lördag. jag svarade ja och vi bytte snabbt ämne. skyndade iväg till lunch med marie ♥



sanslöst vacker julpyntning överallt i stan som absolut inte kommer till sin fördel på några kort jag tar överhuvudtaget.



skiter förresten i att vara en bra människa med stabil ekonomi. jag är sushimätt och har nya fina skor nu. låter alla andra vara förnuftiga! slår vad om att dom har mycket tråkigare ändå.


sånt är det, livet. det är ingen idé att försöka stå emot. så nu sitter jag och beundrar mina nya fina skor och väntar på att olivia och severinan ska komma. myspys.

//A

Kommentarer
Postat av: Karin

Äh, perfect is boring, ut och shoppa! Jag har med shoppat idag, lite fattigare men jävligt mycket gladare :D

2010-12-04 @ 16:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0