over and out



it so wansn't....sista versionen av körschemat tillverkades under sändningstid. f f f freestyla


så trött att jag kreverar. klockan är tio bartenderskolan har börjat och så skulle så gärna vilja göra min journalistiska plikt och bevaka mediesamhället och alla dramatiska strömmningar för skittv och iaktta med fasa när vanita blandar drinkar. men fan. redan somnat i soffan tre gånger. det får bli repris på debatt imorgon för att inte vara helt värdelös journaliststudent. inte helt klockrent att träna direkt efter adrenalinrushdagen.jag sjönk som en sten på bussen och höll på att lägga mig i en snödriva på vägen hem för det såg så mjukt och skönt ut, bara vila och sova en liiiiiten stund. men jag stapplade hem istället. åt fiskgratäng och somnade i soffan.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0