details.

yes oh yes. nu har jag varit duktig nog för att få bete mig dåligt i minst fem veckor framöver. städat och klart.




jag och matilda slogs med en envis gubbe på en auktion för ett par fartyg. matilda fick det andra, ett grönt som numera hänger i taket i vårt rum hemma


fransk fin ask att gömma saker i, som jag fick av matilda i paris-present till min förra födelsedag. tänker att den känner sig hemma brevid marie-antoinetteboken.


en annan paris-present av tildan.


mammastället. en ung mamma som springer på stranden i stugan. beslöt att det var en bra plats att lägga snäckor och hemliga små skattkistor på. och ett litet fågelbo med ägg i också. det hör väl egentligen inte hemma nånstans men det påminner ändå om mamma så det fick också hamna där.


fjärilsgardiner & tulpaner


tavla av pappan som ritade av mamma snabbt en gång.






vissa tycker jag har för mycket burkar. jag håller inte med. det får plats minst fyra till.




nyckelpigor och vita trasmattor. nu jäklar ska det bli vår! i alla fall i den här lägenheten.


alltså. den här grodan. jag älskar den. fick den av söta lillebror tror jag.










pappan han kan, han.


nu när jag tänker efter, är det spår av pappan överallt här. julklappskudde från papput..




likaså svindyr lammullsmatta från pappsen.

that's all folks. gissar på att det kan hållas städat i alla fall två eller tre dagar. max.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej! Vilket urtjusigt hem du har Amanda!! Så fina möbler och detaljer och Mumin-muggarna var ju härliga! Bokhyllan såg intressant ut... Jag tar med mig Vilgot och bjuder in mig själv, på studs ;) Kram kram

2010-02-24 @ 17:20:39
Postat av: amanda

hihi, tack helen! ja den där bokhyllan innehåller många roliga böcker :) vilgot är välkommen närsom, att bläddra igenom den. och du såklart! :)

2010-02-24 @ 18:17:14
Postat av: Erika

Så fint!! å de ser verkligen jättevårigt ut, har du lyckats bra me=) (varje gång ja ser den där mattan kan ja inte nöja mej förrän ja sett den på två sätt, att "kuberna" liksom byter plats, du fattar va ja menar va?;))

2010-02-25 @ 09:41:00
Postat av: hambe

men shiiit vilket fint hem!

2010-02-27 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0