numbers was never ma thaaang


IDAG
antal slagna telefonsamtal till folk jag inte känner: 42
antal samtal med vårdchefter över hela regionen: 1
antal skolor jag ringde som jag blev nekad tillträde:12
antal skolor jag fick komma till:1
antal timmar som spenderades i telefon: 4
antal timmar som spenderades till att skriva artiklar: 0.5

idag har vi haft endagsredaktion i skolan. vilket innebär att man skulle komma på några artiklar att skriva till en skoltidning (naturligtvis hade jag inga idéer) och sedan ge sig ut på uppdrag (naturligtvis glömde jag ta med kamera och fick springa tillbaka) och sedan skriva ihop artiklar (på en pc-dator jag naturligtvs inte kan hantera)

vilket resulterade i 4 timmars stabil kontinuerlig ångest, en extremt produktiv lunchtimma där jag hann göra allt utom att äta min lunch. skrynklig wok med morötter förresten, i ett förgäves försök att bota min spice and riceabstinens. det lyckades inte. sedan ytterligare några timmars knapprande på datorn. slutligen hem på vingliga ben med ögon som tittade i kors av ren utmattning. och har sovit fram tills en halvtimma sen ungefär.

yeeeee. go life. //a
ps. jag längtar tills min telefonräkningkommer. det kommer bli mysigt.

Kommentarer
Postat av: hambe

min räkning var på 900 spänn.

2010-02-03 @ 20:29:11
Postat av: amanda

det suger! vi borde få bidrag från skolan ;)

2010-02-03 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0