Thunder in our hearts, baby.

gjh
Jag har under en vecka lyckats med följande :
Jobbat 83 timmar
Blivit påkörd
Blivit spankad i icakö
fått byta sovplats pågrund av den massiva röran i min del av rummet, vilken omöjligör att jag kan ta mig till sängen
skällt på en busschaufför
fått en utskällning av en busschaufför
blivit spottad på
krympt 2 av min pappas koftor i tvätten. Tydligen ska de inte tumlas
Städat med klorin, vilket även innebär nedanstående punkt:
Orsakat stora blekta fläckar på min pappas svarta favorittröja
haft en konstant maktkamp mot min hund
förlorat 3 maktkamper mot min hund
ätit 6 paket riskakor , 5 förpackningar youghur samt 3 påsar frysta hallon ( räknar därmed att ligga nere i magsjuka under de veckor jag inte får jobba, för sympatiröster ofc )
somnat lutad i duschen till : Department Of Eagles – Phantom Other
skrattat mig till träningsvärk ( ända sättet värt att träna på )
Var tvungen att lägga in detdär sista för att inte verka bitter. MEN. Som innan nämnt bloggar jag bara efter att jag har varit så, och med tanke på mina mycket spordariska inlägg är det inte alltför illa. Men en fin sammanfattning av veckan lyckas jag åstadkomma. Nu tänker jag inte se på 500days of summer, för den funkar inte. AMANDA. Utan istället ge min far lite frid och slänga allt på mitt golv i svarta sopsäckar. Peace out.
Veckans nya ( bästa ) fynd
Department Of Eagles – No One Does It Like You
Department Of Eagles – Phantom Other
Test Icicles – Circle, Square, Triangle
The Temper Trap – Sweet Disposition
Harrys Gym – Brother
Shitdisco – OK
The Dodos – Fools
Bloc Party – Positive Tension

Play it cool boy.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0