what evvah

jag fucking hatar att vara ensam hemma i ett stort hus som gränsar till skogen och alla dess otrevligheter, knarkare, konstiga älgar och joggare, på en lördagnatt. jag och wille sitter här och ugglar och vi vet ju båda att wille är den som snabbast skulle byta sida ifall det kom in en potentiell våldtäktsman/tjuv/pundare, och antagligen skulle attackera mig i rena farten för att han fattar att det är bäst att heja på den i överläge. hundar gör så. sjukt illojalt. snart hämtar jag pappas samurajsvärd och sover med i ett krampaktigt grepp. känns nog bäst så. ska ut på upptäcksfärd inatt för att hämta syster med pojkvänsbihang och pappan som antagligen är lika extremt underhållande och charmig som syster. han har varit på gubbfest. gud. lucky me som ska upp och jobba vid åtta imorgon. i love it. //a

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur gick det med hämtandet? Låter spännande det här med gubbfest, vad gör man då? :D

2010-02-08 @ 20:16:07
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: amanda

det gick bra med hämtandet. var illvaken hela natten och somnade precis tio minuter innan dom ringde. sweet. en gubbfest är ett evigt kalasande när massa gubbar som gick i gymnasiet tillsammans träffas en gång om året för att fira att de fortfarande är vilda och galna. mkt spännande.

2010-02-09 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0