da!

 

efter helgen avsvor jag mig alkohol på livstid. det höll till igår då det var dags för pubrunda vilket  i stan brukar innebära att man vandrar runt bland barerna på andra långgatan, där ölen är billig och musiken är bra. men eftersom hålet i min plånbok för tillfället är större än ryssland, så blev det inte någon smärre skada skedd om man ser till alkoholkonsumtionen. tack och lov.


andra dagen på journalistlinjen avklarad. extremt intensivt men sjukt kul. var tvungen att slänga mig raklång på soffan igår mellan skolan och utekvällen. fick en halvofficiell lista på saker som måste göras också, bl.a. lära mig att fotografera behjälpligt. stackars severinan, nu får hon försöka ta sig an mig i crashcourse severinas fotoskola :) måste också söka sommarjobb på någon tidning. gawd. lovar att det kommer bli någon håla uppe i värmland. nej nu ska vi inte ta ut glädjen i förväg. heeeheh.

längtar btw till när våra assuperduperäckligtdyra hårgrejer kommer på posten. det är kriiiiis. mina toppar leker vildsint klyvarkrig med varandra. och hittills har alla parter förlorat.  jag vill ha det nuuu!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Även fast du inte drack så mycket så såg du åtminstonde FAB ut! Puss

2010-01-21 @ 11:02:55
URL: http://heavenlycupcake.blogspot.com
Postat av: Anonym

min lilla fina, klart du ska gå severinas fotoskola! låna pappsens systemare så ska jag lära dig allt jag kan :)

2010-01-24 @ 16:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0