dagens skörd.

intressant iakttagelse: min högra näsborre är störe än min vänstra. pour que?

 

 

 

 

det gäller ju att bli beläst nu så man iaf kan låtsas förstå vad mina lärare pratar om när de bitskt sönderanalyserar diverse tidsskrifter. därav de seriösa magasinen. bye bye glamour. OCH hittade skor på monki för futtiga 125 pix. tror det är första gången på trehundra år jag hittar nåt på rea. nice ändå.


har haft en sjukt perfekt lördag än så länge. lång frukost, sedan ut till de iskalla gatorna i göteborg. sprang över hela stan, ut på hisingen och tillbaka till och med,  efter konstiga secondhandaffärer, men tydligen är det djungelns lag som gäller när de überhippa kyrkorna i stan anordnar secondhand. det var helt galet. tyckte jag var i god tid men med tanke på folkrusningen och alla klädesplagg och konstiga köksbehör som flög genom luften, insåg jag snabbt att så var inte fallet. jaja. återvänder I TID nästa gång. ska morfa mig själv så att jag också blir en sån där äckligt jobbig typ som står och rycker i dörren en minut i. japp. en sån ska jag bli.

well well. nu åter till soffan under ett kilo filtar, framför project runway. perfekta lördagen fortsätter.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju så fin att man får gåshud, mänska.

2010-01-24 @ 16:13:40
Postat av: severina

det var alltså jag som kommenterade. ingen anonym stalker.

2010-01-24 @ 16:16:06
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: amanda

severina du är stalkern i mitt <3

2010-01-24 @ 21:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0