FACK.

Efter att  mycket ofrivilligt suttit instängd i hela en och en halv timme framför Göta Kanal 3 under gårdagen, gick jag därmed även in i en mycket omotiverad period i mitt liv, vilken ofta infaller under den katastrofalaste, kallaste, jävligaste, skitigaste fattigaste månad ; januari.
Efter att ha velat peta ut ögonen på mig själv med mitt sugrör då fen femte återvunna, avdankade, svenska skådespelaren faller ner i Göta kanal under isande tjut, kom jag ut från biografen, inte riktigt som mitt gamla jag. Som svensk skådis som ställer upp i en produktion liknande, eller helt enkelt nästkommande i form av Göta Kanal 4 - 7435897340597 är inte värdig att kalla sig skådis. Man är en prostituerad under den svenska filmbranschen, ( en människa som helt struntar i sin värdighet för att åter och åter igen återanvändas för ett allt mindre belopp pengar vilket sjunker i takt med att celluiterna ökar ) Jag är mycket ledsen Sara Sommerfeldt, jag minns att jag gillade dig i Tsatziki. Jag var å andra sidan 9.
Jag vill idag inte göra någonting med mitt liv., jag hoppas att ingen tänker lägga sig i detta. Jag vill heller inte sitta en minut till framför teven, eller ens kolla upp jordenruntresor.
Mitt mål för dagen är istället att töja upp örat till 10 mm. Det kommer att bli awsume. / M
sd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0