Light Perspectives and shit.

Dear all mighty vad det var längesedan jag kastade in ett inlägg. Långt före jul för att vara bestämt. Well har absolut inget att skylla på utöver den fria viljan , vilken i mitt fall totalt brottades ner av begäret efter 14 timmars sömnpass, uppvaknande på söndagar utan en aning om vart man är, diverse sammanbrott över smutsiga vinylskivor samt duckande reflexer på grund av rabieshund. I värsta fall är han radiostrålad till galenskap. Han sitter alldeles för mycket vid micron den arma varelsen.
Sammanfattningsvis har absolut ingenting förändrats eller direkt hänt i mitt liv sedan jag senast kastade in ett inlägg. Härefter kan man ju frivilligt eller ej börja filosofera över sin roll här på jorden överhuvudtaget ,då jag efter en månad inte har något att uppdatera mer än att jag skrapat upp mina favorit strumpbyxor då jag rullade ner för en backe. Detta i ett försök att vara ungdomlig och impulsiv. För begäret efter dessa adjektiv är väl den indirekta konsekvensen av alltför många Cameron Crowe filmer rörande den ouppnåeliga kvinnan som i slutet antingen knarkar ihjäl sig eller ramlar ner för ett stup. Men vad viktigast är att hon gör samtligt i fruktansvärt snyggt hår. What else would count, realy?

Till skillnad från min begåvade syster, som utan tvekan har ett spännande liv på g , iallafall ca ett ben inne i farten och flängen som otroligt ball journalist, satsar jag på att överleva de mentalt katastrofala månaderna av januari - mars. För tre år sedan mådde jag så underbart fantastiskt jävla bra att jag tappade allt mitt hår. Allt för att jag blir uttråkad. Dock landar jag på de ord vilka jag och Alma en regning dag i höstas intalade oss då vi fann oss vara kvar i Tranemo, sist ut : "Men. Vi typ. Har liv på uppbygnad." Så får fortsätta bygga lite på mitt liv ytterligare ett tag. Kan ju utföra diverse sociala experiment på systeryster och se om hon nappar ( det gör hon alltid, det är mycket underhållande ) .

På måndag är jag återigen i sömnsällskap om allt ska vara. Finally.
sdgsfg


sfgsdfdfdsf



Los Quinnos ultimatos. Brigitte Bardot, Jane Birkin.

Kommentarer
Postat av: Daniallotta

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-07-25 @ 08:12:55
URL: http://daniallotta.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0