little bit

 

Hands down
I'm too proud, for love

But with eyes shut

It's you I'm thinking of
But how we move from A to B it can't be up to me
Cause I don't know
Eye to eye
Thigh to Thigh
I let go

I think I'm a little bit
Little bit

A little bit in love with you
But only if you're a little bit
Little bit
Little bit
In lalalala love with me
Oh ah

Uh ooh ooh uh ooh ooh uh ooh oooh
Uh ooh ooh uh ooh ooh uh ooh oooh

And for you I keep my legs apart
And forget about my tainted heart
And I will never ever be the first to say it
But still I, yes you know, I..I..I..
I would do it
Push the button
Pull the trigger
Climb a mountain
Jump off a cliff
Cause you know baby I love you love you

A little bit



idag är jag en lam brud och lyssnar på lykke li. men idag känner jag mig ganska så grå och tråkig. och framför allt
trött. spenderade heela kvällen igår med en grammatikinlämning som var svår och trist som as. jag tror det var där
jag tappade livslusten lite. och idag lär väl inte bjuda på några trevliga överraskningar. kommer sitta här nu i min lägenhet, isolerad och ful och plugga grammatik i en vecka. gud. jag kommer förvandlas till en gammal grammatiktant, förtorkad och skruttig. jag kommer skaffa mig tre katter och vägra gå utanför dörren för ungdomarna på gatan är ju så stökiga.
ödet är oundvikligt
. men om någon vill rädda mig så är det helt okej. och välkommet.
var god och stör min värld, tack. det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0