you know

'
vakndade upp  ur en tvåtimmarskoma med panik. sådär som man gör när man vet att man har råkat sova för för länge på kvällen och nu kan vänta sig en trevlig natt med noll sömntimmar what so ever där man bara ligger och vrider sig i svettiga lakan av obehag och stirrar upp i taket. vaken.
dagen har ägnats åt koma på många sätt idag. har legat närmast apatisk i soffan och lyssnat på death cab for cutie. när man hamnat i det djupa hålet som utgör death cabs halvsorgliga -väldigt- vackra- åh- vad- jag- har- ont-i -hjärtat -men-kanske-allt-kommer-bli-bra-musik, är det svårt att komma upp igen. jag önskar jag hade almost famous dvdn. då hade allt blivit bra. gud. vissa dagar när verkligheten kommer alldeles för nära och allt blir kallt och fruset hade jag kunnat hoppa över. och sommaren är alldeles för långt borta. jag vill ha varma sommarnätter med den där speciella doften som bara finns på sommaren när solen gått ned. när ens hud doftar sol och gräset blir blött av dagg och luften vibrerar och man vet att man kommer vandra hem på grusvägar många timmar senare från någon fest och man inte hinner hem innan solen redan börjar gå upp igen.
jag vet inte. ibland blir det inte som man tänkt sig. det var en konstig dag idag. //a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0