Getting fond of the madness in hearts like ours.

Idag har jag varit produktiva tjejen . TjejeN. Hunnit med att dra igenom Borås i alldeles för stora - men heavy boots. Kirrat pass och anmält mitt försvunna till den inte helt klipska damen på polishuset. Å andra sidan kände jag inte att jag visade min mest klipska sida då jag mycket dramatiskt förklarade hur passet helt enkelt hade försvunnit under flytt. Helt ok tyckte hon - sånt händer ofta.
- Var i från och vart till flyttade du? Jag behöver adressen.
-Alltså ööööh nääää, serrö - jag bytte bara rum till rummet bredvid serrö. Jävla jobbigt var det.
- Jaha du lilla vän.

Men nytt pass fick jag. Ser ut som en hysterisk 30 årig dam. Förutom mina iphonelurar som fortfarande är i öronen. En mycket HIPP 30 årig dam.

Flaxade sedan iväg och karvade in några impulstatueringar på stackars redan ärrade kroppen. Det är inga balla tatueringar om man inte kommer på dem i bilen in till stan.

Åter i Tranemo blev jag inbjuden in i bilen till fyra säkert charmerande unga herrar från okänt urpsrung. Hade säkert blivit mycket trevligt - men jag sade tack men nej tack.

Nu är dagen slut och jag ska dricka min femte smoothie för dagen - trots att jag är smått laktosintolerant.

sdf
sd



Avslutar så även dagen men att sitta och titta på en bild av Jack Black. Och. ..drömma mig bort.

sdf
mwhi purrrrrrrrr



/ M

Kommentarer
Postat av: adaam

men asså herregud, du är ju så söt att det är knäppt. puss va

2010-06-14 @ 20:36:41
URL: http://adamfieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0