i could just spread you on a cracker!

nu ska jag och zach/arthur/edward/lennon/fabian/elis kolla på generation kill. och lite snatch om han har tur. sånt som alla pojkar borde know by heart. kanske inte generation kill. men ändå, han får nog inte men för livet än. vi tittade ju på sex and the city tillsammans hela fredagskvällen. matilda höll visserligen för både öron och ögon på honom under samanthas maratonsexscen. han ska ju inte förtappas än.
stapplade hem trött och ful från långa helgpasset och såg fram mot att krama sönder min nya minikärlek, jag ska fan älska honom så mycket att ingen kvinna någonsin kommer duga!, och då kräks han i min urringning. it's the beginning of a beautiful frienship tror jag,
//A

Kommentarer
Postat av: Olivia

Awawaw! Finns det nått mysigare än att hålla en liten söt bebis och lukta på dens huvud som fortfarande luktar nyfödd! Tror icke det!

2010-06-14 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0