i got bitten.



ynklig och väldigt sjuk. bajs bajs bajs. hemma nio med feberfrossa och en heshet som inte är av denna värld. vore ju förfärans om jag är sjuk på midsommar. förfärans. har dessutom diverse fina blödande bitmärken på delar av min kropp som inte bör ha bitmärken, om man inte specifikt har bett om dem just på det stället. men inte annars. no sir no sir. misstolkade en kramattack för en argattack och tog emot det snälla lilla barnet som kom rusande med öppen famn och tänkte åhå vad mysigt, en kram! icke sa nicke. ska numera alltid ha höghalsat och stålbh på jobbet. aldrig mer tunn spetsbh och sommarlinne. varför jag hade mina mest sexiga underkläder på jobbet kan jag inte förstå, det måste varit det som låg närmast på golvet imorses.  aj aj aj. fina tandmärken där ja.

får tillbringa de kommande dagarna med att fortsätta gnälla, vara sjuk och läsa alla böckerna som tack och lov kom idag. so long.

Empire Of The Sun – We Are The People
The Black Ghosts – Repetition Kills You

//A

Kommentarer
Postat av: Sexiga kläder

Hej Vill tipsa er om den nya bloggen om sexiga-klader.se , Inom kort kommer det att finnas tävlingar med fina priser att vinna.. Börja följa den nu.

Du får även tipsa andra om den. /Rickard

2010-06-24 @ 08:19:52
URL: http://www.sexiga-klader.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0