iskalla lillasyster och tokgråtande storasyster



igår natt när jag kom hem var det ljuva välkomstscener som utspelade sig i huset på kalvängsvägen. KAOS.  dumma lillasyster hade gjort något som fick mig att tokgråta i en kvart. pappa hade väntat med spänning hela dagen sa han för att se exakt hur mycket jag skulle gråta. känner att det är mer fel på mina tårkanaler än mig faktiskt.

sen grät jag lite över hur bränd jag har blivit i solen. inte sexigt brun. nej nej. väldigt osexigt röd. tänker manifestera mig själv som dåligt exempel alternativt reklam för solskydd ikväll på trägårn. sista shanty town. ever. och den här gången blir det göra om göra bättre som gäller på trägårn.. åker till fina olivia om exakt tre timmar. uteservering och stan!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0