misär dag 3.



mitt i misären och inne på tredje dagen som levande död. fuck fuck fuckelifuck. jag har bokstavligen inte rört mig ur sängen sedan jag la mig här i tisdags. vansinnigt tråkigt. pratade nyss med syster som packade väskorna och stack till stugan snabbt som attan när ajg började jämra. har aldrig sett henne springa så fort. jagvillinteblisjuksåjagåkernumenhoppasdublirbättrehejdåååååå lät det när hon kastade sig ur huset. svikare. så nu ligger hon på stranden och jag hörde fiskmåsarna i bakgrunden och jag blev bitter på livet. försöker dessutom hafsa ihop ngn slags fest, för jag räknar kallt med att jag kan åka ner imorgon och vara absolutely faaab, så planerar därmed fest från sjukbädden 10 mil bort. blir tydligen fler folk än beräknat vilket är kul, men kom samtidigt på att det inte finns vare sig grillar, mat eller ens toa. fast det vet ju inte dem. alla gillar överraskningar!






ska snart ta tag i mig själv och sluta gnälla. jag lovar. börjar med att göra några fruktansvärt bra spotifylistor. för man mår alltid bättre av nya låtar. true story.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0