rent a wreck




goddamnit. ser ni ringarna under ögonen? och håret som är elektriskt och jag inte orkar göra nåt åt. det vore en underdrift att säga att jag är trött. trött, tufsig och fryser som en gris. konstiga veckor. och stackars lillasyster har det nog ännu värre. hennes hår strejkar och vill inte vara med och bestämmer sig rätt och slätt för att leave that damned place innan det blir ännu värre. vilket givetvis gör syster ännu mer stressad och här är vad vi kallar en ond cirkel.
–systrarna p är is not in a good place right now.
plus att mina artiklar suger, jag hinner aldrig skriva som jag vill och måste alltid stryka allt som är bra för att jag har för många tecken. kharma, vad har jag gjort?

Kommentarer
Postat av: linnea

du kanske behöver en öl på andra lång?

2010-03-09 @ 11:31:29
Postat av: linnea

förresten, om där bokstäverna man måste fylla i för att få posta en kommentar är skitsvåra att tyda.

2010-03-09 @ 11:32:26
Postat av: amanda

jag tror nog att en öl på andra lång skulle hjälpa! ja dom är luriga de där bokstäverna :)

2010-03-15 @ 07:45:00
Postat av: Hambe

Blir du sugen på en så behöver jag lite vänner i Göteborg. Flyttar tillbaka i april :D

2010-03-15 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0