Ain't no rest for the wicked.

Dagen känns SÅHÄR:




dsf

Och då låtsas jag att jag är i AFRIKA.

asd

FAST sedan kollar man sig i spegeln och inser att dagen är SÅHÄR


sdv

Och då får jag lust att göra SÅHÄR.

Och lyssna på DETHÄR: LCD Soundsystem – Home - särskilt 1.40 och framåt.

och säga DETHÄR:

Just do it right
Make it perfect and real
Because it's everything
No everything was never the deal

This is the trick, forget a terrible year
That we can break the laws
Until it gets weird

And this is what you waited for
But under lights, we're all unsure
What would make you feel better?

Forget your past
This is your last chance now
And we can break the rules
Like nothing will last

you're afraid of what you need, kidnap me and make it real.


( and im GONNA. ska bara jobba i hundra år och rota fram lite sushi först. )

M





Kommentarer
Postat av: amanda

jag kommer inte ihåg när den där bilen togs! förstår ju att vi är på en cykel uppenbarligen i rörelse, men har du en basker på dig?

2010-05-27 @ 13:10:33
Postat av: Anonym

Nej det var dagen innan din födelsedag när vi cyklade till krogen. Det blåste ju så jävla så jag har en sjal över skallen.

2010-05-27 @ 14:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0