anatomiskt korrekt

konversation nummer 1 med barn på jobbet:

vi har precis ätit maaaaassa mat och jag säger till syster att jag nog precis blev preggo med ett food-baby.
barn:
- har du en bebis i magen? får jag känna?

jag:
-nää, eller..
..här kastar sig barnet i fråga tvärs över matbordet och klämmer på min mage.

barn:
-joo det har du jag känner hur den sparkar!


konversation 2 med barn på jobbet.
 
råkar ha en urringad tröja och böjer mig ner för att bädda ner barnet i fråga och säga godnatt.

barn:
-varför har du dina lungor utanpå kroppen? jag har mina inuti.

håhåjaja. kände att jag inte kunde ta den föreläsningen och vara tillräckligt politiskt korrekt för att pedagogiskt förklara kvinnans anatomi just ikväll.

//A


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahaha

2010-05-05 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0