beroende av nya iphoneappen till kameran



när jag vaknade imorses och såg ut som en blandning mellan svintotrollet och lappfiluren plupp i håret, frågade jag severinan vad man skulle göra med håret idag då. severinan som hade vaknat ovanligt tidigt för att vara henne, kl 8, och inte frivilligt heller eftersom jag kanske mixade smoothisar lite högljutt, blängde på mig med morgontrötta ögon och sa:
- en inpackning skulle väl inte sitta fel kanske.

kaxigt...




tentaplugg med fina emy på bibblan. jag stod ut med upphovsrätten i tre timmar, sedan somnade jag i soffan och beslöt att det var dags att ge upp.


severina-fina satt och var nervös innan jobbintervjun och jag övningsintervjuade henne med tuffa frågor. hon klarade dem nästan.




kan fortfarande inte vara med på kort utan att göra nåt konstigt.











soffmys. orkade läsa fem sidor ungefär. jag förlitar mig helt på karisma, och kharma under tentan imorgon. keep you fingers crossed.

//a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0