Love the sound of you, freak. sound of you, freak.

WAAZA. Idag vaknade jag tröttare än jag somnade. Satte mig ungefär 100 gånger upp käpprakt i sängen och trodde att jag hade nattpass på jobbet och att någon hade krypit upp i fotändan. Detta visade sig gång på gång att vara alldeles för hårigt för min yrvakna hypotes och hade namnet Wille. Men proceduren fortsatte tills jag lade mig i fotändan som nått annat sär. Tröttheten medförde att jag ramlade ner för en trappa ner i en källare utan att pausa i wild world som jag för tillfället sjöng på. Utan att kunna hejda mig själv fick även harley davidson - karln som hjälpte mig upp en  konsert. Det var mkt fint utan tvekan.
Sedan fick jag en abstinenskick efter Venice beach i bilen och höll på att fortsätta rat förbi infarten till jobbet. Sadly ledde vägen rakt fram endast till Gislaved, och dit vill väl inte en jävel. Inte heller jag. Det blev inget Venice Beach idag heller.
sdf

sdf
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0