photobooth





dag två med alldeles så-man-inte-tror-det-är-sant-väder-och-nu-är-det-nog-bäst-att-passa-på-att-suga-i -sig-all-sol-innan-det-blir-som-vanligt-tråkigt-tisdagsväder-med-tråkregn-och-isvind. så vi tar en sväng till på stan och jag kommer inte kunna hålla mig, utan köpa de där skorna jag la undan igår och en ny sommarklänning. jag tänker såhär: visar sig vädret från sin bästa sida vore det ju förfärligt av mig att inte göra det samma.

sen blir det pastasallad och parkhäng hela långa dan! sedan kommer väl syster åka hem på kvällen och ha söndagsångest. lämnar mig och severinan kvar i ett hav av använda sotiga tops och godispapper. hon kom, hon såg, hon stökade ner. har f.ö. ett alldeles vansinnigt behov av att rensa ur allt ur min lägenhet och möblera om. inget bra kan komma ur det här. förra gången slutade det med att jag skruvade isär min säng och slängde ut den, samt försökte upprätta något slags återvinningsprojkekt som slutade med kaos.. jag blir helt uppskruvad i nåt slags göraomtänk. men det blir aldrig bättre. spännande.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0