wille vs. igelkott




JAG VILL HA EN!! jämför man med wille så hårar nog inte den här ner lika mycket. tror inte heller att den kommer ge familjen hjärtattacker p.g.a helt fel nedärvda vaktinsinkter, vilket resulterar i nattraider där wille tror han hör en livsfarlig inbrottstjuv, oftast är det en skata eller ingenting över huvudtaget,  sprätter upp som en jävla gasell i jakttider, när man ligger som bäst och sover och ens sista tanke var att ja men hunden är ju ganska mysig ibland när han värmer mina fötter, väcker alla inom tre kilometers radie genom att  cujoskälla hela vägen ner för trappan och upp på bänken på verandan för att sedan sitta där och vakta i en timma. det tror jag inte att den här igelkotten hade gjort. hade jag haft en hade jag döpt honom till albert och låtit wille suttit och vakta honom istället.







åh albert, bli min!

//A


Kommentarer
Postat av: Åsa M

Vilken underbaring!

2010-05-24 @ 23:18:03
Postat av: Karin

Jag vill också ha en albert!

2010-05-25 @ 09:44:10
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag kan dela vårdnaden om Albert, ifall han behöver komma bort från storstan'!!

2010-05-25 @ 18:32:47
Postat av: Erika

Fick en mail häromdagen me exakt de igelkottarna.. våra kan kanske bli kompisar eller brevväxla eller nått, jag ska nämligen ha en också..;) Dessutom påminner de där krabaterna nästan lite om Pepsi om man kisar=)

2010-05-25 @ 18:42:19
Postat av: helenmaria bäckström

det där är typ gulligaste jag sett i hela mitt jävla liv. albert är ju nästan äcklig så gullig är han.

2010-05-28 @ 16:46:35
URL: http://helenmariabackstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0