3 november. den här dagen förtjänar inte bättre rubrik.



hej hej bloggajavel!

idag har varit en synnerligt ointressant dag. tappade min nya fina ring på väg hem från skolan. extra sugigt var det eftersom det var ring nr 2. tappade den första också för nån månad sen. så nu får jag gå och köpa en exakt likadan för tredje gången. känns som att ödet försöker säga mig något men väljer att inte höra.

går även igenom en så kallad identitetskris. härrör bl.a. från att vi ska välja fördjupning imorgon i skolan och jag har ännu inte kommit underfund med om jag är en radiobrud eller presstjej. fuckfuckelifuck. radio är proffsigast, inkluderar studiebesök i sthlm, viktiga praktikkontaketer. press innebär att jag blir en jävel på indesign, photoshop och illustator och lätt får jobb som redigerare. hatar att välja.

dagens lilla ljusglimt var den här damen iaf:



hon var minst lika trött på livet som jag, så vi surade och gick och fikade istället. personalen var ännu surare och jag fick lust att inte beställa något överhuvudtaget som straff. så jag satt och tittade på när sevve åt istället..

dagen alltså...

//A

Kommentarer
Postat av: hejhejehj

vad läser du?

2010-11-03 @ 21:32:37
Postat av: amanda

jag läser till journalist på universitetet :)

2010-11-04 @ 21:21:31
Postat av: Erika

Å förstår om du tycker det är svårt att välja (du vet ju hur jag är med beslutsångest för mindre..)hehe tror iaf du kommer bli superbra som vilket som! (stor hjälp va?) kramis till dej

2010-11-05 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0