Booyah General!

sdfsdf

Idag är jag fruktansvärt anti mot :


1.Min kurslitteratur. Varje gång jag öppnar min "Economic development " får jag en känsla av att jag är litet litet utvecklingsstörd/analfabet. Personligen anser jag inte heller att man bör ge ut kurslitteratur som får studenterna att känna sig som utvecklingsstörda/analfabeter med tanke på dessas nedågtgående självförtroende.


2. Solrosgatan. Solrosgatan är stationen efter den jag egentligen borde hoppa av pä - det vill säga vid Härlanda. Solrosgatan är dock den station jag råkat hamna på två dagar i rad på grund av min språvagnsinkompetens.


3. Folk som inte sätter sig i tid innan spårvagnen börjar åka - och därmed snubblar handlösa i mittgången. Dethär får mig att vilja dö. Ni VET ju att spårvagnen börjar åka när dörrarna stängs - varför i helvete sätter ni er inte på en gång eller tar tag i något? NI RAMLAR JU FÖR FAN. Stiger en pensionär på får jag ren panik. Helst vill jag bara skrika : SÄTT DIG NER TANTEN FÖFAN - SKIT I ATT STÄMPLA- NU ÅÅÅÅÅKER VI JU! Men det gör jag aldrig.

4. Vädret. Varje gång jag kommer fram till skolan känns det som om jag har uthärdat ett krig. Helst vill jag därmed bara lägga mig ner på golvet och bli post-traumatisk/apatisk.


Saker jag gillar idag:

1.Soundtracket till Scott Pilgrim vs the World. Helt suveränt. Leker att jag är i ett dataspel.


/ M

Kommentarer
Postat av: Alma

Fin mullvard. har du färgat håret? ser ju jättemörkt ut. och va fin tatueringen bleeeeeeeev.

Men innan din pojkvän säger till mig att sluta posa kan han ju titta på sin flickvän. Varje tjejs rätt att få posa framför sin webbcam!

2010-11-22 @ 17:17:06
Postat av: dr

2010-11-22 @ 19:44:52
Postat av: severina

oj, det var jag som råkade bli upphetsad och kommentera blankt. tänkte bara säga: aahhahahahahaha på punkt 3. blir också så djääävulskt irriterad på folk som inte sätter sig direkt. speciellt tantys då. de vill ju gärna gå längs med hela gången. varför? oh varföööööör?

2010-11-22 @ 19:46:53
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: Lina.

Hahahahha. Så jävla rätt på nr 3.

2010-11-23 @ 00:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0