mitt livs levande snyggaste uppslagsverk



♥ fina fina marie. världens smartaste lilla läkarvän. utan henne hade jag inte haft en susning om kroppens viktiga mekanismer what so ever. nu kan jag extremt underliga saker jag inte hade nån aning om. dessutom kan hon konsten att anpassa allt till en rimlig amanda-anpassad förklaringsnivå. så nu vet jag anledningen till varför jag måste gå på toa ungefär var tionde minut varje gång jag fått i mig mer än två öl. vilket gjorde mina festivalsomrar ganska outhärdliga. vet inte hur många band jag missade i kön till dom satans bajjamajjorna. där hon stackarn dessutom fick vänta i evighetskön med mig. konstiga kroppsfunktioner.
vet dessuom underliga saker om underliga hormoner och konstiga sexgrejer. vete tusan vad jag hade gjort utan marie. hon är som en egen liten spalt i frida. önskar att jag hade haft vuxen-marie när vi gick i högstadiet. jösses vad man hade fått svar på saker då. för högstadie-marie hade väl antagligen lika dålig koll som högstadie-amanda.

måste bara tillägga att jag och marie blev vänner och började bonda tight som tusan under en bussresa till göteborg. gruppresa för alla kamratstödjarna när vi gick i sexan och i olika klasser. vi pratade böcker och kanelbullar. nu pratar vi grey's anatomy och sushi. bäst är hon.

Kommentarer
Postat av: Marie

och du är verkligen helt fantastisk!! What to do without you?? detta var finaste blogginlägget ever ;) Tack! <3

2010-11-29 @ 21:33:54
Postat av: manda

nämen äsch då. det är ju sant!

2010-12-01 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0